mrWONDERER:D™

Photobucket - Video and Image Hosting


SIXTEEN:DD
150192
MUHAMMAD HANAFI
BITE!
NORTHVIEWSEC
NPCC-
CADET INSPECTOR


ADORES™

SWEETHEART! (:
BESTFRIEND! :D
FRIENDS! :D
MYSELF! :D

CRAVINGS™

to be with her<3

TAG ME :D




PRESS-IT

ALEX
PRAVIN
CHEYENNE
BESTIE
BEN
BANA
JOLENE
MIRAA
RUITING
LIDYA
QIAN GOU
NURUL
NAZAHAH
NANCY
JOELLE
TECKYI
SHEENA
NESSA
HARYANI
WONN
JERMAINE
AMANDA
SHIDA
GWEN
ZHIWEI
TIAOLI
ZOE
JEFF
PRECELLA
CONS
MAY
KEN
BERLYN
REBEKAH
SHIRLYNN


lalalalala...™


Always Be My Baby - David Cook Music Code
<
David Cook Lyrics
Always Be My Baby Lyrics edited CODES; huagek :D
PICTURE; here :D
end product; {/imGAYE ;D

PAST-TENSE™

October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
July 2008
August 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009



Thursday, January 31, 2008

o.o
currently doing nothing.
gonna prepare for NPCC tmr.
soon.
hais.
hmm.
had campcraft training.
only guys team?
hmm..
kinda went preety well.
shldnt say how long we to0k.
=)
hmm.
but..
nvm,

BESTIE.!
LOVE YOU.
MISS YOU.
cares tau.
=)
______________________________________
but it seems to have changed.
you have changed.
i dont know if im feeling the right way?
maybe im just imagine things.
but.
ish nvm..
=(
---------------------------------------

hmm.
CARES every one.

BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
4:52 AM


Monday, January 28, 2008

o.o
im back to blog.
=)
it been fine?
just that.
im afraid.
of my O levels.
hais..
wanna study.
and.
just couldnt.
dunnoe what to study.
-.-
HAIS!

..
need start somewhere.
can find the some where.
GRAHH!!!
..

anws.
gonna have training.
CAMP CRAFT.~
soo long since ive attend it.
hope i did well on WED.
=(

NOW.
i just need someone.
someone whom would comfort me.
someone whom would love me.
someone whom cares about me.
someone whom i would listen to.
someone who is a someone.
________________________________
lines drawn.
im no where to be.
i nid PASSION.

IM BLANK ANDAND..
IM EMO-ING.?

wad ever uh..
-.-

tats just soo me.
hmm...

thrs someone out there.
IMY.

BESTIE.
+)
get well soon?
hahas.
*KISSES*

+)

BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
3:43 AM


Saturday, January 26, 2008

o.o
hello.
today kinda dry.
went mendaki.
then went home.
slept.
BESTIE.
im sorry for not wanting to meet you tau.
malas uh.
ngan penat.
=(
sorie ey.
anw.
will be looking foward to HAIQAL's badae party tmr..
=) see u thr BESTIE.
hmm.
LOVE.
sooooo....
i dunnoe how to describe..
o.o

XD

anws,
here's something for u.
love mie as i love you.
>.<
--------------------------------------------------------
Your all that's on my mind.
I didn't meant to fall in Love.
But i did.
But u didn't need to love me back.
If i have one more chance tonight.
To be with with you is all i need.
In tonight's full moon.
I just hope i would be with you.
Under the rainy night.
The warmth of ur hands,
warm my coldness.
Heartbeat of yours is so smooth.
and im such in Love.
You are more then just you.
This is more then Love.
No clouds between us.
But it still pours.
Between us.
Love of never ending.
Would i give up?
To tell you the truth of my heart.
I LOVE YOU.
Now that im alone.
I DONT WANT TO LET YOU GO!
_______________________________________________________
BESTIE!
heres one for you.

Best Friends Are Forever
I sit alone thinking of you
and all the things we've both been through
You are my soul mate, my very best friend
and I know you'll be there until the end

Your shoulder to cry on will always be very long
who will be there when something is wrong
when times are tough you're always there
It shows me just how much you care

Although were going separate ways
you're in my heart till my final days
nothing can make a person see
how special a friend you are to me

I dreamed of a friend just like you
and finally my dream came true
noting else could ever fulfill
everything you're friendship will

You understand a side of me
that no one else could ever see
you know whats wrong before I cry
but if I do, you will always know why

A friend like you is hard to find
you put my problems all behind
you were there when no one cared
the best times were the ones we shared

We've been together through good and bad
you made me laugh when I was sad
and no one else could ever be
as good of a friend you are to me

Our time together is wilting away
more and more everyday
but now until the very end
you'll forever be my Best friend.
BFF
_______________________________________________________

thats all.
CARES.

BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
5:13 AM


Wednesday, January 23, 2008

its been a tiring day fer mie..
-.-
had my match just now.
bleah~
lost.
soo tiring sia today's match.
can diedie.
-.-
anw..
miss my a-maths test..
gonna take it next week.
o.o
__________________________________________
here's one for one gurl there.
LOVE you.

I never really knew you
You were just another friend
But when I got to know you,
I let my heart unbend.
I couldn't help past memories
that would only make me cry
I had to forget my first love
and give love another try
So I've fallen in love with you
and I'll never let you go
I love you more than anyone
I just had to let you know
And if you ever wonder why
I don't know what I'll say
But I'll never stop loving you
each and every day
My feelings for you will never change
Just know my feelings are true
Just remember one thing
___________________________________________

CARES.
BESTIE.IMY.
...O.O...


BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
7:41 AM


Tuesday, January 22, 2008

I love you.
Those are the words that open my thoughts, my heart, and my soul.
Those are the words that fill my head, this book, and the hole
That continued to grow with every mistake I made, every person that I lost
Left me with a debt that my mind could not pay, so my heart had to pay the cost.
Those are the words that are my gift, my nepenthe, and my pain.
Those are the words that make me happy, make me crazy, and make me sane.
I love you.
Those are the words that open my thoughts to happiness and sorrow.
The joy of being with you today and fear of losing you tomorrow.
Those are the words that open my heart up to you
To show you how I feel about everything you do.
Those are the words that open my soul and everything inside.
All the feelings that I have and all the pain that I hide.
I love you.
Those are the words that is my gift to you from me.
To bring you lots of joy and make you very happy.
Those are the words that are my nepenthe for past memories
They bring my mind to rest and it slowly starts to ease.
Those are the words that are my pain that slowly eats away
At my mind and soul and makes them start to rot and decay.
I love you.
Those are the words that fill my head with happy thoughts of us.
All the romantic memories and times of love struck lust.
Those are the words that fill this book from the start until the end.
It shows in every page, how much I tried to tend.
And those are the words that fill the hole.
I love you.
Those are the words that make me happy deep within my heart.
When you say them to me, my body starts to warm, each and every part.
Those are the words that make me crazy when I know not what to think.
All my thoughts start to spin and my sound mind starts to sink.
Those are the words that make me sane when my thoughts are crystal clear.
Now I know what to say as I whisper in your ear,
I love you.


indulging in my ownDREAM *.*
4:04 AM



hello
--------------------------------------
bored.
--------------------------------------
got nothing to say.
--------------------------------------
CARES all
--------------------------------------




BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
3:50 AM


Monday, January 21, 2008

o.o
hello guys.
=) here to post again.
-.-
anw,
yesterday studying was okay larhs..
did oni abit.
some a-maths.
then went eat and went home.
......
er.
todae?
was okay to0.
at the tournament..
i was put as the 1st single..
stupid sia.
-.-
mr chew...
-.-
anw..
i got the captain of compasville
as my opponent.
lke what the hell..
all becus of mrchew larhs..
and that paulin..
he go play double..
-.-

my score..?
-8/21
-10/21

zzzzz???

tada?
lols..

hmm.
anw tats all...
andand..
i wont be coming for this wed campcraft training..
-.-
got another match.
sry ...
er...
and fri..wont becoming to0 for NPCC.
got match oso?
-.-
i wanna go NPCC.
nid achieve something...
bleah~
at this rate..
i wont be that ...something...
-.-
sooo ISH larhs.
BASKET.

-.-

cares all..

BESTIE.
MISS YA.


BANA.
well rdy o.o
cares tau..
=)

BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
2:17 AM


Saturday, January 19, 2008

hello!
=)
yest was..FUN!
hahas.
BEAUTY WORLD?
cool..
BEAUTY WORLD..CHACHACHA.
-.-
hahas.
kinda sad and hillarious.
=)
really very cool.

ouh almost forgot..
had mendaki yest.?
hmm.
soo BORING larhs.

anw..
peeps yesterday was superb.
all look kinda cool.
GEORGIOUS.
HANDSOME.
SMART.
PREETY.

the teachers to0.
=)

anws.
have fun there.
=)

hahas.
thenthen..
i didnt take pictures.
-.-
=) to0 bad larhs rite?
hahas.
=)

hmm..
banabana..
sry cant msg u.
=(

BESTIE.
hey yo.
MISS YOU.
-------------------------------------------


ive drawn the line.
ive decided.
its not what i can achieved.
its wad i want to achieved.
what i want.
but.
it just cant get near me.
soo..

ive taught its a waste of my time.
msging.
and no replying.
talking and no response.
it all makes me wanna drop.
wanna EVERYTHING i cant.
but.

ive guessed the "NOTHING IS IMPOSSIBLE"
is just a fake.
there are somthing that money cant buy.
-LOVE
-LIFE
-PEOPLE
-HEART
-FRIENDS
-FAMILY
-LOVED...

>.<
i may look like i dont care.
but..
i now do.

-.-

nvm..
ive give up with it.

=)
and im glad to make the decision.

____________________________________________


o.o
ltr going go study with BESTIE,TERRENCE,EDBERT,YANI.
dunnoe if anione else going nort.
=)

hey peeps.
ive alwaes wanna say this.
THANK for being by my side.
this is for bestie.
hey.miss you.




indulging in my ownDREAM *.*
8:12 PM


Friday, January 18, 2008

o.o hello..
=)
todae was last dae of school for this week.
-.- sooo heavy sia beg..
bleah~ nvm.
then after school got erm,
BADMINTON TOURNAMENT?
hahas.
lost larhs.
erm we played the new rule.
soo my score with my opponent was..
1st set-15/21
2nd set-16/21

sooo dumb..
-.-
have my next match on mondae.
and on fridae if i aint wrong.
=)
anw..

GURLS TEAM.
good luck on your tournament this MONDAE.
=)

then went back to NPCC.
i was in time for our NEW SOMETHING.
hahas.
WAS DAMN COOL.
bana..THE MOVES..
NICE =X
hahas.
then ah..
i get to hold BANA's waist.
woohooo.
*firs time holding gurls waist.*
*damn shy..*
hahas.
overall..
it was GREAT!.
can i hold u again next tym??
=X

o.o
then head back home.
had a phone call from terrence.
he-hello hanafi ah?
me-yes.?
he-ehh.u miss a great opportunity.
me-huh? u saw nazahah?
he-yah.we saw step mom
me-ouh.wah! i know i go eat wif u all.

-.-
stupid sia.
-.- but nvm..


TMR.
going esplanade.
got the BEAUTY WORLD.
-.-
dunnoe wad to wear tmr sia.
-.-
nvm

erm..
BESTIE.
TAKECARE AND MISS YOU TO0.

BANA.
ehh.
GET WELL SOON KAYS?
dun come if u are sick.
ANW.WANNA HOLD U MORE.
=X

NAZAHAH.
IMY.


ALL.
CARES.

BYE,!

=)


BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
3:39 AM


Thursday, January 17, 2008

ello.
=)
erm todae?
kinda okay larhs.

i can play the piano abit faster!
ABIT oni.
-.- hahas.

IM SOO FUGGING tired
copying the POA chapter.
-.-

went to NGEE ANN.
open house?
ive dicided.
if can..
i wanna go to nursing..
=X
hahas.
then walk ard..
was soo HOT!
-.-

then smth fucked me up.
was eating the free doughnuts.
with a group.
then..
SOMEONE.
i was arguing with him...
then..
someone"ehh.u think u chairperson u big ah.NEVER do aniting oso."

u think?
-.-
was abit down..
then uh..
get to think of it..
makes mie well!!

*my thoughts*
er.what the hell did the SOMEONE know about me.
does he even know that i did my part in NPCC?
you may not know..but ive my part to do.
and if aint mine..i wont do it..
UNLESS that PERSON ask mie to help him/her!.
soo...
if you are in my shoes..
PEOPLE keep saying that you did nothing.
then FUCK them off man.
!!! -.-
pissed off..

=)
thenn.
felt better.
hehe.
then went take bus..
reach northpoint...
go walk ard awhile..
and went home.
RAINING..
//\\

o.o

then did my final 2 pages of POA.
woohoooo.

er..

BESTIE.
MISS YOU.
AND THREATEN MIE IF YOU WANNA.
=)

NAZAHAH.
IMY.

FRENS.
CARES.


TING.
UR NAME APPEAR HERE.
HAHAS.
=)


erm.
care yah?

bye.
tmr to my tournament.
lucks on me..


BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
6:43 AM


Wednesday, January 16, 2008

o.o
o.o
o.o
hello?

dots.

anw,
lets talk about todae?
hmm..
went on breakfast tis morning.
but ah...
SOMEONE DIDNT APPEAR.
OR SHLD I SAE..
ALL DIDNT APPEAR LARH.
basket!
-.-

anw.
at skuel..
kinda normal?
CHOIR todae was..
FUGGING bored!!!
zzz..
all becus of the new sec1s....
then that insructor keep on TALKING..
AND TALK...
AND TALK....
AND TALK.....
AND TALK......
AND TALK.......
WENT ON.........
AND ON...........

LIKE ONE STUPID GUY SIA.!!

hahas.
but some good news is that..
ive recieved few presents todae.
hahas.
and and and.
i know how to play a few part of the SECRET song.
i mean on piano.
THANK YOU WEIYANG!
shifu.THX. =)

hahas.

but wads suck-ening is that i have to copy the chapter for POA.
like soo basket larhs..
-.-
soo tiring..
damn.
=.=

MAKES MY DAY A MESERABLE DAY.
THANK ALOTS!.
-.-
erm..

having badminton competition this fri.
soo wont be coming for NPCC
SORIE GUYS.


-.-

anws.

NAZAHAH.
IMY.

BESTIE..
ER..
HELLO =)
MISS YOU TO0.

ermerm..

anws.
tmr going ngee an poly.
-.-
soo yea.
=) BYES.

thats all?

MISS YA ALL.

CARES.



BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
5:15 AM


Tuesday, January 15, 2008

HEY YO.
today was fun.
or should i sae. SUPREB!.
hahas.
er,
WELL.
CLASSMATES SANG FOR MIE FOR LIKE..
ERM,
3 LESSONS?
hahas.
=)
THX ALOT GUYS.
get going with mie yeah?
=)


hahas.
BESTIE?
THANK YOU.!

ERM,
AND TO ALL THOSE...
ERM.
THANKYOU FOR MAKING MY DAE GREAT.
ERM,
APPRECIATE UR PRESENTS AND CARDS.
hahas.
=) LOVE YA ALL.
ERM.
THX FOR TREATING MIE MISS KOO
*did i spell it correctly?*

lols.

-.-

hahas
but..





IMY.!






ANW.





HAHAS.





BORED NOW!






NTH TO DO?




-.-




hahas.
officially
dumb.
-.-

dimmer..

hah
BYE.
TAKECARE ALL.


ANW.YANTI..
THX FOR THE SONG.
=)
ERM.



NAZAHAH..
WILL STILL MISS YOU..


SHARBANA..
HELLO


BESTIE
MISS YOU.
=)


KAYS.



BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
4:32 AM


Monday, January 14, 2008

HELLO
er..
KINDA ABIT HAPPY.
cus badae coming soon?
abt few hrs more..
hahas.
=)
HOPE IT WILL BE A WONDERFUL DAY TMR?
HOPE SO.
*crossfinger*
er.
todae at skuel..
nth happen much though?
er..
hahas.
she came to skuel.
-.-
leg still not okay still come..
-.- haiyo.
hahas
nvm though.

er..
i got nth to sae larhs.
-.-

anw.
haf a good day?
tmr to0.
day after next.
and soo on larhs.
=)

and i miss singing.
><


bleah~





tats




all




ive




got




to



sae.




-.-


kae lame.nvm.
hehe.
=)


bestie.
MISS YOU


nazahah!
NID YOU.
IMY.



yanti.
GET WELL SOON.




HANAFI.
PASS YOUR O LEVEL!


-.-

anw..
MISS ALL OF YA.
-.- =)





BYE





BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
4:46 AM


Saturday, January 12, 2008

HEY YO.!
was kinda tired yesterday!.
YAWN..
slept at ard 2 or 3 plus.
was talking on the phone..
then ah,
at the CCA open house,
someone or 3 ppl say wad happen to your eyes?
dots..
like ofcus.
i did not have enough sleep larhs.
hahas.
but it was damn tiring.
they say the FANCY DRILLS people have to perform 4 times..
but uh,
MORE THEN THAT LARHS!
-.- wad oni sia..
hahas.
but for the cheers,
i shout my lungs put man,
WE WILL WIN.!!!
MUHAHAHHA
kk lame rite?.
hah
anw.
it went well.
GO NPCC.
I SUPPORT U ALL THE WAY!
WHOOOOSSHHHHHH!.
-.-
hahas.
anw,
yanti..
get well soon yeah.
i mean ur leg.
-.-

er.
NAZAHAH!
IMY!.
=(

o.o

bleah~


er..
and to all my npcc members.
be it sec 2,3 or WE THE NCOs.
i wanna tell u smth.
GREAT JOB BACK THERE.!
GO FOR GOLD.!
HEHE.
too much,,
=.=

wad to do.
and,
ma'am said that we have no more events to make.
ish.
soo short sia npcc days.
but now?.



ILL HAVE TO FOCUS ON MY STUDIES.
AND GET As FOR MY O'level.
pray for mie.
hahas.

er.

BESTIE!.
I DID NOT MSG U CUS MY PHONE LEFT $0.00
HOW MSG U?
-.-
ANW.MISS YOU TO0.
=)


SHARBANA,
WERS OUR DATE AT THE PLAYGROUND!
hehe,
cares.

er.....
currently doing nothing.
just finish some homeworks.
-,-

i cannot understand A maths sia..
-.-
all bullshits.
grr..


BLEAH~

er,
but its gonna be tiring weeks.!
i got npcc campcraft team!
we have to train!.
on thurs?
then following wed.
and the other wed
and the other wed
and the next wed
and the next wed
and the next wed
and the next wed
and the next wed
and the next wed
and the next wed
and the next wed


-.- -.- -.-
soo bored ..
all becus of banana.
ate to0 much of it.
im going crazy.!


ouh yea!
i forgot.
i hope the choir and my badminton CCAs
are doing well on their recruiting.
I HOPE SO.
MAY GOD BLESS ALL OF YOU,
hehe,
-.-

alrite then .
soo much info.
-.-





TILL HERE.
PEN OFF YEAH?
OR SHLD I SAE KEY OFF.
-.-
HEHE
ANW.



CARES TO ALL.



IT STARTS TMR.
HOW BORING CAN IT BE.
-.-



BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
11:09 PM


Friday, January 4, 2008

=)

erm IM QUITE happy.
dunnoe why uh.
=)
but im just happy.
hahas.
anw,
had the 3rd day of school...
I CAN SAY IT WAS OKAE LARHS.
o.o

hah.
er,
HELLO.


><
dunnoe wad to sae.
anw,
had NPCC todae.
WAS OKEAOKEAOKEAOKEA UH..
then uh,
IT WAS KINDA FUN.
went to LJS aft training which is ard 645pm?
o.o guess so...
then met some of my ATC frens.
MUHAHAHA.they from YTSS.
0.0
but sad-ing.
she wasnt there.
ISH!

o.o
er,
natalia rite?
i hope i spell correct.
my,
SHES SOO CUTE LARHS.
><
HAIKAL SISTER!
hehe.
but really.
even if she doesnt smile...
shes soooooo cute..
><
BUT.
WEN SHE SMILES...
IT WAS DAMN!!! CUTE.
but to0 bad uh..
>< ish..
hah.

er..
SHES SOO CUTE!
-.-
nvm

er,
guess ill end here?
BYE.
BYE
BYE














































-.-
HAHAS

BORED XD
-.-


indulging in my ownDREAM *.*
5:44 AM


Wednesday, January 2, 2008

HELLO!.
XD
er,
to dae was 1st day of sch for this year?
man,
it was exciting.
hahas.
got to mit all the faces i didnt meet for ard 1 and half mnths?
XD
anws.
we got the 4th level class.
-.-
soo hot yet sooo high.
wthell.........
haha.
then aft sch got npcc..
had pioneering?
(ish, I DUNNOE HOW SPELL)
hahas..
was sweating uh...
hahas
-.-
then went for badminton aft 1hr of npcc.
blablabla...
then finish ard 520pm?
then went for the debrief for the npcc.
then went home with BESTIE!.
haha
then had my hair cut..
FCUKING SHORT!.
ish.
hate sia..
-.-
nvmnvm..
will grow..
which means,
i nid to cut agn.
wthell....
hahas.
then reach home..
and on the lappy.
and did my english comp assignment..
-.-
and, finish it.
MUHAHAHAHAH,
but all rubbish uh.
-.-
then tmr got eng test..
for bendings of classes.
ish,,
2nd day got test rdy..
chem more worst!.
3rd week got MOCK EXAM..
of sec3 TOPICS.
which i FOGOTTEN ALREADY!....
hahas.
nid buck up uh?
GUESS SO...
HELP MIE CAN?
PUSH MIE.
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ........................................................................................................................................................................................................................................
i will be greatful.
HAHAS.
anw,
ill end of here yea?
ayte then.
HAF FUN.!

BYES.

BESTIE...
COME TO CLASS LARHS...





BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
4:49 AM


Tuesday, January 1, 2008

o.o
HEY.
ITS WAS MY MOST PAINFUL DAY.
IT ALL STARTED TIS MORNING AT 1AM.
THE PAIN WAS NOT THERE YET..
SOO I DIDNT DO ANITIN ABOUT IT.
THEN,
ARD 4?
MY STOMACH HURTS BADLY..
IT WAS LIKE,
SOMETHING KICKING U FROM INSIDE OF UR STOMACH.
IT WAS SOO PAINFUL
PIERCING.
DAMN PAINFUL..
THEN,I CANT SLP.
I CANT LIE DOWN.
CANT SIT.
CANT STAND.
IT ALL ADD UP TO THE PAIN THOUGH.
GRAHHH.
TILL 8AM?
I GET TO SLEEP.
UNTILL 11AM.
SOO I SLEPT OF 5HRS?
><
BUT STILL MY STOMACH HURTS..

THEN ARD 8,
I ASK MY DAD BRING MIE TO A CLINIC.
THERE,
THE DOC SAYS THAT I HAVE APPENDIX?
ISH...!
IT WAS FUCKING PAIN UH..
CAN DIE SIA.
><

AND,
TMR SCHOOL.
HOPE ALL WILL WENT WELL TIS NEW YEAR.?
ERM,
BESTIE...
THX TAU.
=)


ERM,
THATS ALL UH.
GTG.
BYE.

BORED XD


indulging in my ownDREAM *.*
6:47 AM